* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej w 2025 - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu omówimy m.in.: budowę Wspólnotowej Taryfy Celnej, jej strukturę i zawartość oraz zakres stosowania, funkcjonowanie systemu TARIC i ISZTAR, funkcjonowanie systemu HS na świecie, Ogólne Reguły Interpretacji Nomenklatury Scalonej. Termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Procesy personalne w praktyceINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania. Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
![]() |
Osoby indywidualne a szkolenia2008-05-08 14:15:19Osoby indywidualne to druga - obok firm - grupa odbiorców usług szkoleniowych. Bez względu na wiek i poziom wykształcenia indywidualni odbiorcy mogą korzystać z całego wachlarza profesjonalnych szkoleń. |
![]() |
Szkolenia obsługa klienta Dźwirzyno, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.